fbpx
Blog IPM

Passie voor “Performance” zit in ons DNA.  Het DNA van de “tofste” financiële dienstverlener van Nederland.

Visie:

Door vertrouwen, flexibiliteit en klant- en oplossingsgerichtheid, streven wij er altijd naar om onze reputatie van “Public Finance” specialist waar te maken. Dat doen we door:

  • Echt te luisteren naar onze klanten en daarop snel te schakelen;
  • Structureel te investeren in onze klanten;
  • Er voor te zorgen dat relevante kennis veel eenvoudiger en sneller beschikbaar wordt gesteld;
  • Met passie er voor te zorgen dat onze services voor onze klanten nog betere resultaten opleveren;
  • Onze afspraken na te komen;
  • Onze werknemers alle ruimte te geven voor persoonlijke ontwikkeling;
  • Door te investeren in innovatie en deze effectief door te ontwikkelen.

We zijn trots op wat we doen. De kennis en kunde van onze organisatie, creëren voor onze klanten en medewerkers een veilige omgeving waarin vertrouwen, loyaliteit en integriteit standaard zijn. Samenwerken met ons loopt daardoor vanzelf en organisaties presteren daardoor nog beter. Om organisaties nog beter van dienst te kunnen zijn in de toekomst, zijn we constant op zoek naar nieuwe en betere manieren om oplossingsgericht te kunnen werken. Dat maakt het samenwerken nog efficiënter en klantgerichter.

Kernwaarden:

Hoe APF haar diensten verleent aan opdrachtgevers en hoe medewerkers van APF onderling met elkaar omgaan, komt voort uit de basis van kernwaarden. Deze kernwaarden zijn leidend voor gedrag en houding van APF medewerkers.

  • Focus op de behoefte van de klant 

Medewerkers van APF begrijpen de werkelijke prioriteiten van de klant en weten wat van hen wordt verwacht. Ze leveren zo snel mogelijk aantoonbare toegevoegde waarde. Concrete resultaten leveren vertrouwen op voor klant als ook voor APF.

  • Op tijd leveren

Medewerkers van APF weten dat op tijd leveren een belangrijke afspraak is, vooral in het planningsproces. Geen vertraging, anderen zijn vaak afhankelijk van oplevering. Afspraken nakomen en doen wat we zeggen te doen! Dat vereist (zelf)discipline.  

  • Samenwerken

Met elkaar aan hetzelfde probleem of oplossing werken betekent voor medewerkers van APF elkaar actief stimuleren en helpen. Dat doen ze door initiatief te nemen, begrip en respect te tonen, verantwoordelijkheid te nemen en anderen op hun verantwoordelijkheden aan te spreken. APF levert excellente teamleden! 

  • Geen concessies doen aan kwaliteit

De te leveren kwaliteit spreken we duidelijk af met onze klant. Wat is “goed genoeg” en wanneer is iets af? APF doet liever een paar dingen goed dan veel dingen half.

  • Stapsgewijs verbeteren

Een duidelijk beeld van het probleem en de oplossing is voldoende, zonder te verzuipen in verlammende details. Stapsgewijs deeloplossingen leveren is onderdeel van de werkwijze van APF, benefits worden daardoor eerder gerealiseerd. Klant blij; APF blij.

  • Ontdekken en verbeteren

Zonder verandering ontwikkelt een oplossing zich niet verder. Veranderingen laten werken en terugkoppelingen vertalen naar nog betere werkwijzen. Een APF medewerker is creatief, experimenteert, ervaart en leert.  

  • Iedereen geïnformeerd en betrokken

Goede communicatie is essentieel om ruis en misverstanden te voorkomen. APF medewerkers communiceren zoveel mogelijk op een informele face-to-face wijze op alle niveaus. Ze gebruiken liever korte energieke workshops dan lange vergaderingen.

  • Zichtbare beheersing

Vertrouwen is goed, maar weten is meten. Transparantie in voortgangsbewaking en rapportage naar de klant passen we aan op datgene wat echt nodig is.

Onze kernwaarden omarmen onze ambitie om verwachtingen van organisaties waar te maken, met elkaar en als regisseur samen resultaten en successen na te jagen.

ANG PF zoekt Junior en Medior Consultants

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

massa ante. Sed libero facilisis sed at ultricies elit.